Standardul de referință

Abilitare (18)
Acreditare (36)
Asigurarea calității educației (4)
Autorizarea de funcționare provizorie (5)
Beneficiari direcți (3)
Beneficiari indirecți (1)
Cadrul național al calificărilor (17)
Cadrul național al calificărilor din învățământul superior (5)
Calificare (105)
Calitatea educației (8)
Centru de educație (2)
Centru de zi (2)
Cercetare științifică (52)
Competență (99)
Competență profesională (23)
Competență transversală (2)
Controlul calității educației (1)
Credite de studii transferabile (19)
Criteriu (43)
Cunoștințe (22)
Ects/sect (7)
Ecvet/sectefp (1)
Educație (519)
Educație și formare profesională (3)
Eqf cec (4)
Evaluarea instituțională a calității (1)
Evaluarea rezultatelor învățării (5)
Îmbunătățirea calității educației (1)
Indicator de performanță (8)
Învățământ (859)
Învățământ cu frecvență (20)
Învățământ cu frecvență redusă (5)
Învățământ la distanță (7)
Învățământ privat (11)
Învățământ public (9)
Mandat (18)
Organizație interesată în furnizarea de servicii de educație (1)
Program de calificare profesională (2)
Program de studii (74)
Program de studii acreditat (1)
Program de studii autorizat (1)
Program de studii universitare (42)
Programe educaționale de tip a doua șansă (3)
Punct de credit (1)
Registrul european pentru asigurarea calității în învățământul superior (2)
Registrul matricol unic al universităților din românia (13)
Registrul național al calificărilor (7)
Registrul național al evaluatorilor de competențe profesionale (2)
Registrul național al furnizorilor de formare profesională (2)
Rezultatele învățării (36)
Sistem tutorial (2)
Sistemul național de învățământ (24)
Societatea cunoașterii (1)
Standard (78)
Standardul de referință (5)
Stat terț (1)
Unitate (399)
Unitatea de rezultate ale învățării (1)

Synopsis: Standardul de referință:


Legea Educatiei Nationale.pdf

b) principiul calității în baza căruia activitățile de învățământ se raportează la standarde de referință și la bune practici naționale și internaționale;

și programele acesteia îndeplinesc standardele și standardele de referință. Atunci când evaluarea calității este efectuată de organizație, aceasta însăși ia forma evaluării interne.

Indicatorul de performanță reprezintă un instrument de măsurare a gradului de realizare a unei activități desfășurate de furnizorul de educație/unitatea instituția furnizoare de educație prin raportare la standarde, respectiv la standardele de referință.

Standardul de referință reprezintă descrierea cerințelor care definesc un nivel optimal de realizare a unei activități de către furnizorul de educație/unitatea instituția furnizoare de educație

Standardele de referință sunt specifice fiecărui program de studii sau fiecărei instituții, sunt opționale și se situează peste nivelul minim. 49.


< Back - Next >


Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Acetic, Semantic-Knowledge, 1994-2010