Furnizor de educație

Furnizor de educație (13)

Synopsis: Unitate: Unitatea furnizoare de educație: Furnizor de educație:


Legea Educatiei Nationale.pdf

5) Acreditarea furnizorilor de educație timpurie antepreșcolară se realizează în conformitate cu prevederile metodologiei elaborate de Ministerul Educației, Cercetării, Tineretului și Sportului și Ministerul Sănătății.

Inițiativa înființării instituției de învățământ superior particular și confesional aparține unei fundații, unei asociații sau unui cult religios ori altui furnizor de educație, recunoscut ca atare potrivit prevederilor prezentei legi, denumit fondator.

a) fondate din inițiativa și cu resursele materiale și financiare ale unei fundații sau asociații, ale unui cult religios ori ale unui alt furnizor de educație, recunoscut ca atare potrivit prevederilor prezentei legi;

c) monitorizarea, evaluarea și controlarea, direct sau prin organismele abilitate, a funcționării sistemului educațional și a furnizorilor de educație;

Art. 343 (1) Centrele comunitare de învățare permanentă se înființează de către autoritățile administrației publice locale în parteneriat cu furnizorii de educație și formare.

dobândește calitatea de furnizor de educație, prin hotărâre a autorității administrației publice locale competente, respectiv prin hotărâre a Guvernului.

și funcționare a unui/unei furnizor de educație/unități instituții furnizoare de educație în procesul autorizării de funcționare provizorie/acreditării/evaluării și asigurării calității. 21.

a măsurii în care un furnizor de educație/unitatea instituția furnizoare de educație și programele acesteia îndeplinesc standardele și standardele de referință. Atunci când evaluarea calității este efectuată de organizație, aceasta însăși ia forma evaluării interne.

Indicatorul de performanță reprezintă un instrument de măsurare a gradului de realizare a unei activități desfășurate de furnizorul de educație/unitatea instituția furnizoare de educație prin raportare la standarde, respectiv la standardele de referință.

analiza și acțiunea corectivă continuă din partea furnizorului de educație/unității instituției furnizoare de educație, bazată pe selectarea și adoptarea celor mai potrivite proceduri,

ce cuprinde în statutul său activități de învățământ și se supune procesului de autorizare pentru a deveni furnizor de educație. 35.

Standardul de referință reprezintă descrierea cerințelor care definesc un nivel optimal de realizare a unei activități de către furnizorul de educație/unitatea instituția furnizoare de educație

Unitatea instituția furnizoare de educație/Furnizorul de educație sunt unitățile și instituțiile de învățământ acreditate. 53. Validarea rezultatelor învățării reprezintă procesul prin care se confirmă


< Back - Next >


Overtext Web Module V3.0 Alpha
Copyright Acetic, Semantic-Knowledge, 1994-2010