Secțiunea Legislație este menită să ofere analize, studii comparative și informații din domeniu, pentru o mai temeinică înțelegere a suportului legal prin care se aplică politicile educaționale din România. Vor fi, astfel, detașate și analizate principalele concepte pe care se articulează noile viziuni privind modernizarea învățământului superior cu întindere spre orizontul anului 2025.
Vă punem la dispoziție o serie de analize:
- Analiză comparată, pe câmpul semantic DOCTORAT, între Legea Educaţiei Naţionale, 2011 şi Legea Învăţământului, 1995.
- Analiză comparată, pe câmpul semantic DOCTORAT, între Legea Educaţiei Naţionale, 2011 şi Legea Învăţământului, 1995 folosind ontologii dinamice.
Termeni introduşi în noua lege: „doctorat ştiinţific”, „doctorat profesional”, „doctorat în cotutelă”. De asemenea, este pentru prima data când se vorbeşte în lege despre: „teză de doctorat”, „student-doctorand”, „studii doctorale” şi „şcoală doctorală”.